Maart 2018 Vraag en Antwoord 2
Vraag:
Ik heb een mail ontvangen van
Google dat er een beveiligingsfout zou zitten in mijn account.
Ik ben een beetje wantrouwig en weet niet of ik erop
moet reageren; ik heb die mail niet geopend. Wat is jouw
advies? Hoor graag van je.
Antwoord: 1.
Kun je die mail aan mij doorsturen, dan kan ik even goed kijken wat er mee aan de hand is.
Reactie 1: Hierbij de bewuste mail; je had voor mij een email-account geopend in Microsoft Edge. Ik kan er niet zo goed mee omgaan; omdat het mij niet duidelijk is hoe het precies werkt. Vandaar dat ik het maar weer op de ouderwetse manier doe. Hoor graag je bevindingen. Alvast bedankt en een fijne dag.
Antwoord 2:
Net als veel andere providers controleert Google ook regelmatig of jij nog wel de juiste gebruiker bent en dat is de reden van de mail die je gehad hebt. (P.S. Mail niet bijgevoegd wegen privacy) Je kunt gewoon
de stappen doen die zij voorstellen. Succes,
Reactie: Ik heb je antwoord gelezen.Ik kom toch liever op 20 febr.; ik hoop wel aan bod te komen, want het is altijd erg druk, en ik ben sowieso geen “nerd” . Ben bang dat ik het van kwaad tot erger maak.
Vervolg: Op de inloopmiddag van 20 februari j.l. hebben wij het probleem met Google en ook een paar
andere kleine dingetjes opgelost en is zij tevreden (neem ik aan) naar huis gegaan. Zo ziet u dat we soms per mail
of telefoon en soms ook op een clubdag of –inloop iedereen met problemen kunnen helpen.